Marketing automation

Automatyzujemy działania marketingowe w ecommerce

Automatyzujemy działania marketingowe w ecommerce z wykorzystaniem oprogramowania SALESmanago Marketing Automation.

W zakres działań automatyzacji wchodzą:

  • monitoring i analiza zachowania internautów odwiedzających daną stronę www.
  • segmentacja potencjalnych klientów m.in. ze względu na zainteresowania czy dane demograficzne
  • automatyczne tworzenie ofert w oparciu o powyższe dane
  • tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-maili
  • tworzenie list e-mailingowych oraz baz danych klientów
  • monitorowanie reakcji odbiorcy e-maili (współczynniki otwarć / odrzuceń, współczynnik klikalności)
  • lead scoring (kwalifikacja leadów sprzedażowych na podstawie stopnia dopasowania i zainteresowania)
  • lead nurturing (kierowanie odpowiednich programów sprzedażowych do potencjalnych klientów, mające na celu przygotowanie ich do dokonania zakupu)
  • monitorowanie i automatyczne raportowanie wyników prowadzonych kampanii marketingowych